BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 5, 2009

akhirnya kudisini

assalamualaikum....

urm.....ari ni sabtu 6 jun ckup ar 2 minggu aku jd bdak uitm kedah.....msa 1st aku dpat tau aku dpt uitm mmng aku x sngka ar....aku dpt tau pon ikut msg bcoz tme 2 aku da kat fraser hill....sbnaqnya aku x tpikir pon nk further aku nya study kat sini...sbb aku aim nk msok usim...aku mmng hrap gler ar nk msok usim...tp dah x dak rezky kot...x pa ar...tuhan ja yg tau pa yg terbaik tuk aku....aku redha ja wlaupon first2 2 aku rsa ralat gak ar...pkir2 balik aku kira btuah gak ar dpt gak msok u dri kwan2 aku yg x dpt mna....dahla dpt uitm satu hal...ny dpat plak kos law...pergh....pening gak aku...law bkan 1st choice aku...aku nk jadi dentist la...huhu....tp x pa ar....law pon law ar....mla2 mmng rsa mcm x mau bwak ja kos ni...tp pkir2 balik minat ngan suka 2 bleh dpupuk....lma2 mnat la 2....alhamdulillah....pas smnggu aku strt klas mnat 2 strt mai cikit2....aku rasa ok gak ar...wlaupon aku tau kos ni tough gak ar...ngan aku nya bi pon ntah pa2...haha...wat mcm pro ar wlupon aku tau aku ni prosak ja lbih...huhu....msa mnggu mms 2 aku mmng rsa bosan gler...ngan aku x knai spa2 kat cni kcuali bdak skolah aku sorang ni nma dy aina...aku keja bkpit ngan dy ja spnjng mnggu 2...haha...(aina thanks).....pas dah strt klas aku mla ar dpat member...dpa smua ok...(huhu dpat gak member)....aku ngan roomate aku pon kamceng gak ar...sma pala ngan aku ja...(ari2 kmi smbng psal bdak a.......)....klu spa2 tau diam ja tau...huhu...jhat nya aku...x ksah ar....bdak2 klas aku smua ok....ngan ada sorng mamat ni dlam klas aku...pergh..mulut dy x pnah diam...da ja bnda yg dy nk ckap....kdang2 rimas gak ar....tp dy yg bg klas aku jd happy ceria.....thanks mr aron.....haha...(nama dy ckit pnya glemer ar jeles aku).....so far aku x dak problems ar psal kwn2,lecturer,stdy smua....aku hrap aku bleh lpas ar aku nya pre law ni....then smbng degree kat shah alam...inshaAllah..amin.....tp lpas aku msok u aku jd mcm bdak2 la plak....aku keja nk blik ja....msa dok kat hostel dlu ckit pnya mlas nk blik...skang dah bleh dkatakan bsaq la kan keja nk blik plak...aku pon x pham la....seb bek umah aku ngan kampus x jauh sgt....bleh gak blik.....dri bdak2 len yg dok jauh2 2...huhu..ksian kat dpa....sabor ja la yer...k ar....aku ngantok dah ni...chow dulu....salam....

0 comments: